Honnan lehet felismerni a tehetséget?

  • Avagy: Tehetségtörténeteimből

A kiteljesedéstől a beteljesedés felé

  • Avagy: Részlet Alexander Brody Alibi hat hónapra könyvtárában megjelent „Gyermekkor” című kötetből

Tömeg és tehetség viszonya

  • Avagy: Meddig pótolhatja a részvétel látszata a tényleges részvételt?

Tehetségek Kínában

  • Avagy: Élmények a múlt heti kínai utam során

Mi különbözteti meg a szinesztéziát a mosléktól?

  • Avagy: Mi az a pont, amitől kezdve a kreativitás szimplán marhaság?

Adj egy tálentumot a tehetségeknek!

  • Adománygyűjtő akció a felfedezett ifjú tehetségek támogatására

Soha nem késő felfedezni az újat magunkban!

  • Avagy: Hogyan segíthetjük az idős kor tehetségeit?

A hetedik blogtalálkozón, május 11-én, Csépe Valériával együtt beszélgettünk el négy tehetség-felfedezettel

  • Avagy: Négyen a Magyar Géniusz Program több mint 20.000 felfedezettje közül

A hatalom természete

  • Avagy: Mi mindenre kell vigyázni a nép (cég, iskola, család, közösség, stb.) szolgájának

Hol kell vigyázni a hazai tehetséggondozásra?

  • Avagy: Mire kell ügyelnünk a lassan világszerte elismert magyar tehetséggondozási modell további fejlesztésében?

Mi az igazi siker?

  • Avagy: Hogyan válik a tehetség egyéni és közös örömmé?

Mikor helyes az érzelmeinkre bízni magunkat a döntéseink során?

  • Avagy: Hogyan találhatók meg a tömegmanipuláció korlátai?

Amikor a riportert interjúvolják…

  • Avagy: Beszámoló a hatodik blogtalálkozóról

Hét történet hét nagy öregről

  • Avagy: Mi mindent tanulhatunk a legkiválóbb példákból?

Miért döcög az innováció Magyarországon?

  • Avagy: A tehetség hasznosulásának társadalmi alapjai

Hogyan juthat el a tehetség az igazi sikerhez?

  • Avagy: Jonathan Livingston, a sirály tanulságos története

Három kérdés az élet fontos dolgairól

  • Avagy: Merre menjünk, kinek higgyünk, és hogyan tegyünk jót?

Mikor értékes valaki, ha fiatal?

  • Avagy: Eszmefuttatás a magyar jövő építéséhez szükséges készségtár néhány eleméről

Hogyan terem a tehetség ma Magyarországon

  • Avagy: Visszhangok a Győri Noémivel és Madaras Gergellyel közös második blogtalálkozóról

Mitől lesz sikeres egy tehetséggondozó mozgalom?

  • Avagy: Megjegyzések a kutató diákok jubileumi, tizedik TUDOK konferenciája ürügyén

A tehetséggondozás eltérő útjai

  • Avagy: Mit tanulhat egymástól hazánk és Szingapúr?

A motiváció forrásai

  • Avagy: Mi minden lelkesítheti az embert, ha magyar?

A tudományos kiválóságról

  • Avagy: Miért nincsen Nobel-díjas magyar kutató?
Tartalom átvétel