Mi különbözteti meg a szinesztéziát a mosléktól?

  • Avagy: Mi az a pont, amitől kezdve a kreativitás szimplán marhaság?

A hetedik blogtalálkozón, május 11-én, Csépe Valériával együtt beszélgettünk el négy tehetség-felfedezettel

  • Avagy: Négyen a Magyar Géniusz Program több mint 20.000 felfedezettje közül

A hatalom természete

  • Avagy: Mi mindenre kell vigyázni a nép (cég, iskola, család, közösség, stb.) szolgájának

Hol kell vigyázni a hazai tehetséggondozásra?

  • Avagy: Mire kell ügyelnünk a lassan világszerte elismert magyar tehetséggondozási modell további fejlesztésében?

Miért kevesebb ma a hivatástudat?

  • Avagy: A felsőoktatás gondjainak társadalmi okairól

Mi az igazi siker?

  • Avagy: Hogyan válik a tehetség egyéni és közös örömmé?

Mikor helyes az érzelmeinkre bízni magunkat a döntéseink során?

  • Avagy: Hogyan találhatók meg a tömegmanipuláció korlátai?

Amikor a riportert interjúvolják…

  • Avagy: Beszámoló a hatodik blogtalálkozóról

Hét történet hét nagy öregről

  • Avagy: Mi mindent tanulhatunk a legkiválóbb példákból?

A példaképek ereje

  • Avagy: Miért fontos és milyen a követendő példa ma?

Hogyan lehetne jobbá tenni az oktatásunkat? II. rész

  • Avagy: Gondolatok a „Szárny és Teher” ajánlásainak visszhangja kapcsán

A motiváció forrásai

  • Avagy: Mi minden lelkesítheti az embert, ha magyar?

Milyen a jó tanár?

  • Avagy: Történetek a szeretetteljes, siker- és értékcentrikus, tehetségfejlesztő iskoláról

Hogyan lehetne újjáépíteni a magyar oktatás egész rendszerét?

  • Avagy: Mire jutottunk a Bölcsek Tanácsában az elmúlt másfél év alatt?
Tartalom átvétel